Σελίδες

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΤΟΚΑΤΛΗ


Eva Tokatli


Το κυριότερο, που με χαλάει στους χριστιανούς, είναι η υποκρισία.

Το 99%, έχει και προγαμιαίες σχέσεις, και εξωσυζυγικές, και το κουτσομπολιό πάει σύννεφο, και η κακία, η μικροπρέπεια, η αδικία.

Αλλά.. Αρκεί που δηλώνετε χριστιανοί, κάνετε σταυρό, προσεύχεστε και νηστεύετε απο πέντε μέρες, τα χριστουγεννα, το πάσχα και τον δεκαπεντάγουστο.

Και όχι πουλάκια μου. Δεν σιχαίνομαι αποκλειστικά την δική σας θρησκεία. Η αηδία μου, δεν είναι αποκλειστικά δικό σας προνόμιο.

Σιχαίνομαι, ότι κυκλοφορεί εκεί έξω και μου έχει επιβληθεί. Εμένα και εκατομμυρια άλλων.
Απο την εκκλησία και τους λειτουργούς της, μέχρι το μισθουδάκι τους, που το πληρώνω εγώ, και κάποια άλλα κορό'ι'δα, που δεν μας χρησιμεύουν, σε τίποτα.

Τα παίρνω στο κρανίο, που προσπαθείτε να προσαρμόσετε μία θρησκεία, όπως σας βολεύει, αλλά κατα τ άλλα, εγώ, είμαι η κακιά.

Η θα ακολουθείτε τις εντολές και την βίβλο, την καινή και την παλαιά διαθήκη, όπως είναι, ή άστε τα πολλά λόγια.
Άντε, γιατί όντως κουράστηκα.
Θρησκεία, ζώδια, sex και παραλογισμός, μόνο σε σάς ταιριάζει.

Σε μας περισσεύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: